10 клас - ІНФОРМАТИКА - віддалене навчання

06.02.2025 (урок 1)


ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5

Тема: Гіпертекстові, графічні та інші елементи на вебсторінках
Мета: навчитися використовувати мову розмітки гіпертексту для додавання елементів різного виду
ХІД РОБОТИ

1. Відкриваю текстовий редактор Блокнот (або Notepad++).
2. Відкриваю інструкційну картку та послідовно виконую завдання для створення веб сторінки, яку можна переглядати в браузері.
3. Файли з розширеннями .txt та .html зберігаю у власній папці.

ВИСНОВОК


(урок 2)
Виконати завдання на вибір 

















30.01.2025


Мова розмітки гіпертексту HTML

Інструкційна картка ТУТ


Матеріали ТУТ 


РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАННЯ:







12.12.2024


Матеріали для практичної ТУТ

Практична робота № 4

Тема: Створення запитів на вибірку даних

Мета: сформувати навички і вміння створювати запити на вибірку даних


Хід роботи

1. Завантажую базу даних Практична 8.
2. Виконую сортування та фільтрування даних згідно вказівок.
3. Створюю запит на вибірку даних за зразком.
4. Зберігаю зміни.


Висновок







05.12.2023 - урок 6

Доступ до матеріалів практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ ВСІ


Практичне завдання 
Тема: Додавання, видалення, редагування даних у базі
Мета:  додавати, видаляти та редагувати дані в базі за допомогою Конструктора

Хід роботи

1. Відкриваю файл бази даних Практична 7, яка містить таблицю Фонд бібліотеки.

2. Редагую структуру таблиці (імена полів, типи та формати даних) відповідно до зразка.

3. Використовую для поля Категорія тип даних Майстер підстановки, а для поля Титульна сторінка – Вкладення.

4. Вводжу дані в поля таблиці Фонд бібліотеки.

5. Зберігаю базу даних у своїй папці.

ВИСНОВОК









05.12 - урок 7

Практичне завдання ТУТ

















28.11

Інструкційна картка для роботи тут: ВІДКРИТИ

Практична робота № 3
Реляційні бази даних, їхні об'єкти. Створення таблиць у реляційній базі даних

Мета: навчитися створювати таблиці у СУБД Access

Хід роботи

1. Відкриваю програму Access.
2. У власній папці створюю базу даних ( а в ній - таблицю) з назвою Дні народження.
3. Заповнюю поля та записи відповідно до інструкційної картки.
4. Зберігаю роботу під назвою практична №3.

ВИСНОВОК











07.11

Інструкційна картка тут: ВІДКРИТИ

Практична робота № 2

"Розв'язування задач з різних предметних галузей"

Мета: навчитися розв'язувати завдання з різних предметів засобами табличного процесора Excel.

Хід роботи

  1. У власній папці створюю файл Excel під назвою Практична №2.
  2. Виконую завдання відповідно до зразка.
  3. Зберігаю виконану роботу та показую вчительці.
ВИСНОВОК




24.10

Практична робота № 1

"Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач"

Мета: навчитися розв’язувати системи рівнянь та оптимізаційні задачі засобами Geogebra та Excel.

Хід роботи

1.У середовищі Geogebra розв’язую системи рівнянь

x+3y=9
x^2 - y^2 = 4.

Розв’язки записую: ______________________________________________________________

2.У середовищі Excel розв’язую задачу на оптимізацію за наданою інструкцією.

Результат записую: ___________________________________

3.Зберігаю виконану роботу під назвою Практична №1.

ВИСНОВОК























10 клас






















26.05 - В
Підсумково-узагальнюючий урок



Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ

Заходимо як учень, вводимо даний код сесії з букв та цифр.
Вказуємо своє прізвище та ім'я.




19.05/ущ - В
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини

Опрацювати матеріали: 


Надсилайте створену інфографіку на пошту antyinna05@gmail.com


БУДЬ МЕДІА ГРАМОТНИМ! 


Шість типів контенту у медіа | Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності







05.05/12.05 - В


Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Практична робота №10

Опрацювати п. 4.4 - ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

Посилання на підручник:

Виконати тестові завдання в сервісі classtime.com за вказаним кодом:



Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ

Заходимо як учень, вводимо даний код сесії з букв та цифр.
Вказуємо своє прізвище та ім'я.





28.04 - В


Практична робота №9. Створення сайту

Опрацювати п. 4.3 - ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

Посилання на підручник:

Виконати тестові завдання в сервісі  classtime.com:




Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ

Заходимо як учень, вводимо даний код сесії з букв та цифр.
Вказуємо своє прізвище та ім'я.
Якщо виникнуть запитання - пишіть у вайбер 0978569499




21.04 - В

Створення сайту. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

Опрацювати п. 4.3
Посилання на підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/434-nformatika-rven-standartu-rivknd-lisenko-chernkova-shakotko-10-klas.html

Виконати тестові завдання в сервісі  classtime.com:



Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ

Заходимо як учень, вводимо даний код сесії з букв та цифр.
Вказуємо своє прізвище та ім'я.
Якщо виникнуть запитання - пишіть у вайбер 0978569499





07.04/14.04 - В

Практична робота № 8 Створення та адміністрування сайту через системи керування вмістом веб-сайту

Опрацювати п. 4.2
Посилання на підручник:

Виконати тестові завдання в сервісі classtime.com 



Заходимо як учень, вводимо даний код сесії з букв та цифр.
Вказуємо своє прізвище та ім'я.
Якщо виникнуть запитання - пишіть у вайбер 0978569499


Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ






31.03 - В

ІНФОРМАТИКА

Опрацювати презентації:
https://vsimpptx.com/urokinf/10klas/u26
https://vsimpptx.com/urokinf/10klas/u27
По попередній темі виконати тестові завдання в сервісі
https://www.classtime.com/uk/

Заходимо як учень, вводимо даний код сесії з букв та цифр.
Вказуємо своє прізвище та ім'я.
Якщо виникнуть запитання - пишіть у вайбер 0978569499



17.03 / ущ - В

ІНФОРМАТИКА

Посилання на підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/434-nformatika-rven-standartu-rivknd-lisenko-chernkova-shakotko-10-klas.html


Опрацювати п. 4.1



Виконати: завдання 1, с. 114. Створений файл надішліть на поштову скриньку antyinna05@gmail.com, вказавши в темі листа клас та прізвище.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Google-Doodle

Розважаємось з Google-Doodle ! З чим кожного дня має справу кожен учень та учениця: різні предмети, завдання...ах, як багато цікавої інформ...