9 клас - ІНФОРМАТИКА - віддалене навчання

19.02.2025

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 11

ТЕМА: Побудова тривимірних об'єктів з використанням графічних текстур, текстових частин.

Мета: навчитися створювати тривимірні об'єкти (в т.ч. текст) та застосовувати до них накладання текстур засобами середовища Blender.


ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму Blender, видаляю куб.
2. Додаю об'єкт UV-сферу та моделюю яйце за зразком. 
3. Накладаю текстури орнаменту на об'єкт.
4. Додаю текстовий об'єкт "Великдень". Застосовую до нього текстури та налаштовую властивості Витиснути та Глибина групи Геометрія.
5. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 11_ Прізвище.

ВИСНОВОК


Підручник ІНФОРМАТИКА


30.01.2025

Побудова зображення із накладанням матеріалів ( або без)








29.01.2025



ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10

ТЕМА: СТВОРЕННЯ ПРОСТИХ ТРИВИМІРНИХ ОБ'ЄКТІВ

Мета: навчитися створювати найпростіші тривимірні об'єкти засобами середовища Blender.


ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму Blender.
2. Створюю модель галявини з ялинками.
3. Виконую рендеринг тривимірної сцени.
4. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 10_ Прізвище.

ВИСНОВОК

У роботі використовуй сторінки підручника: 73-76
























12.12.2024


Матеріали для практичної ТУТ

Практична робота № 9

Тема: Створення запитів на вибірку даних

Мета: сформувати навички і вміння створювати запити на вибірку даних


Хід роботи

1. Завантажую базу даних Практична 9.
2. Виконую сортування та фільтрування даних згідно вказівок.
3. Створюю запит на вибірку даних за зразком.
4. Зберігаю зміни.

Висновок











05.12.2024

Файл-заготовка до практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ 


Інструкційна картка ТУТ

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8

ТЕМА: Фільтрація та сортування даних у таблицях
МЕТА: навчитися здійснювати фільтрування та сортування даних у базі за допомогою наявних інструментів

ХІД РОБОТИ

1. Завантажую файл-заготовку у свою папку.

2. Сортую дані відповідно до вказівок. 
3. Здійснюю пошук та заміну згідно інструкції. 
4. Застосовую фільтрування за вказаними умовами. 
5.Зберігаю виконану роботу.

ВИСНОВОК




04.12

Практичне завдання ТУТ

Інструкційна картка на сторінці 216-217









28.11

Інструкційна картка для роботи тут: ВІДКРИТИ


Практична робота № 7
Додавання, видалення та редагування даних у базі

Мета: навчитися додавати, видаляти та редагувати внесені дані у базу засобами СУБД Access

Хід роботи

1. Відкриваю програму Access.
2. У власній папці створюю базу даних ( а в ній - таблицю) з назвою Дні народження.
3. Заповнюю поля та записи відповідно до інструкційної картки.
4. Зберігаю роботу під назвою Практична №7.

ВИСНОВОК


27.11.

СУБД  ACCESS















09.10.2024

ВІДКРИТИ ІНСТРУКЦІЙНУ КАРТКУ

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3


Тема: Розв'язування задач на обчислення
Мета: навчитися використовувати абсолютні, відносні та мішані посилання при виконанні обчислень засобами табличного процесора.

Хід роботи
1. Створюю у власній папці аркуш Mіcrosoft Excel та називаю Практична робота  3.
2. Виконую завдання відповідно до інструкційної картки.
3.Зберігаю виконану роботу.

Висновок





03.10.2024

Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки та діапазони комірок






02.10.2024

Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти











ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Теми пропонованих проєктів:












09.05



Практичнаа робота № 17

Тема: Впорядкування масиву
Мета: навчитися впорядковувати масив методом вибору

ХІД РОБОТИ

1. Відкриваю середовище Lazarus.
2. Розміщую на формі елементи відповідно до зразка та змінюю їх властивості: для Memo - Lines, для кнопки - Caption.
3. Програмую кнопку Button1 для впорядкування масиву за незростанням і виведення впорядкованого масиву.

ВИСНОВОК






25.04.2024

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Тема: Візуалізація елементів табличної величини з використанням графічних примітивів
Мета: навчитися використовувати графічні примітиви для візуалізації елементів табличної величини.


Для виконання завдання розмістіть на формі Form1 такі елементи:
Button1, Memo1, Label 1 і 8 елементів Shape ( вкладка Additional).

Для елементів Shape змініть властивість Shape stRectangle на stTriangle.
Запрограмуйте кнопку Button1 на подію OnClick.








18.04.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 16

ТЕМА: Пошук найбільшого і найменшого елементів табличної величини

Мета: навчитися створювати програму для визначення найбільшого і найменшого елементів  серед  даних.

1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.
2. Розміщуємо на формі об'єкти  Memo 1, Button 1, Label 1, Label 2
3. Програмуємо кнопку, щоб відбувався пошук  найбільшого і найменшого елементів серед даних елементів одновимірного масиву.
4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _16

ВИСНОВОК


Елементи на формі: 






Фрагмент для пошуку найбільшого значення ( для пошуку найменшого що  потрібно змінити ? )











11.04.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 15

ТЕМА: Пошук значень у табличній величині

Мета: навчитися шукати задані значення серед елементів табличної величини.

1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.
2. Розміщуємо на формі об'єкти  Memo 1, Button 1, Edit 1, Label 1
3. Програмуємо кнопку, щоб відбувався пошук вказаних значень серед даних елементів одновимірного масиву.
4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _15.

ВИСНОВОК







02.04.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 14

ТЕМА: Знаходження кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами

Мета: навчитися шукати кількість значень елементів табличних величин за даними умовами.

ХІД РОБОТИ

1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.
2. Розміщуємо на формі об'єкти  Memo 1, Button 1, Edit 1, Label 1
3. Програмуємо кнопку, щоб відбувався підрахунок кількості  однакових введених чисел.
4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _14.

ВИСНОВОК













19.03.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 13

ТЕМА: Знаходження суми значень елементів табличних величин за заданими умовами

Мета: навчитися шукати суму значень елементів табличних величин за даними умовами.


ХІД РОБОТИ

1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.
2. Розміщуємо на формі об'єкти  Memo1, Button1, Label1
3. Програмуємо кнопку, щоб відбувався підрахунок суми введених чисел.
4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _13.

ВИСНОВОК













29.02.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 12

ТЕМА: Створення анімованої тривимірної моделі, рендеринг тривимірної сцени.


Мета: навчитися створювати анімовані тривимірні моделі та здійснювати рендеринг, зберігаючи проєкт у форматі відеофайлу.


ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму Blender, видаляю куб.
2. Створюю піраміду, використовуючи об'єкти Циліндр (1) і Тор (4).  
3. Створюю анімацію тривалістю 3 секунди (на 72 кадри).
4. Налаштовую Властивості виводу і зберію проєкт у форматі відеофайлу.
ВИСНОВОК

Підручник ІНФОРМАТИКА

АЛГОРИТМ створення піраміди



1. Додаю об'єкт Циліндр. Встановлюю значення масштабу та розташування:



2. Додаю об'єкт Тор - червоний - це найбільша нижня частина, яка буде нерухома. 

3. Додаю об'єкт Тор 1 - синій. Налаштовую властивості

4. Додаю об'єкт Тор 2 - жовтий. Налаштовую властивості


5. Додаю об'єкт Тор 3 - зелений. Налаштовую властивості

6. Надайте кільцям кольору та перейдіть на вкладу Анімація.

7. Червоне кільце немає налаштувань анімації - воно нерухоме.

8.Налаштовуємо анімацію для синього кільця. Пам'ятаємо про клавішу I (англ.)   -    Ш (укр)
 
1 кадр                                                     

  24 кадр
                                       

 
9.Налаштовуємо анімацію для жовтого кільця: Пам'ятаємо про клавішу I (англ.)   -    Ш (укр)

24 кадр

33 кадр


48 кадр

10.Налаштовуємо анімацію для зеленого кільця: Пам'ятаємо про клавішу I (англ.)   -    Ш (укр)

48 кадр

70 кадр














15.02.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 11

ТЕМА: Побудова тривимірних об'єктів з використанням графічних текстур, текстових частин.

Мета: навчитися створювати тривимірні об'єкти (в т.ч. текст) та застосовувати до них накладання текстур засобами середовища Blender.


ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму Blender, видаляю куб.
2. Додаю об'єкт UV-сферу та моделюю яйце за зразком. 
3. Накладаю текстури орнаменту на об'єкт.
4. Додаю текстовий об'єкт "Великдень". Застосовую до нього текстури та налаштовую властивості Витиснути та Глибина групи Геометрія.
5. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 11_ Прізвище.

ВИСНОВОК

Підручник ІНФОРМАТИКА



30.01.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10

ТЕМА: СТВОРЕННЯ ПРОСТИХ ТРИВИМІРНИХ ОБ'ЄКТІВ

Мета: навчитися створювати найпростіші тривимірні об'єкти засобами середовища Blender.


ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму Blender.
2. Створюю модель галявини з ялинками.
3. Виконую рендеринг тривимірної сцени.
4. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 10_ Прізвище.

ВИСНОВОК

У роботі використовуй сторінки підручника: 73-76






14.12.2023

Файл-заготовка до практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8
ТЕМА: Фільтрація та сортування даних у таблицях
МЕТА: навчитися здійснювати фільтрування та сортування даних у базі за допомогою наявних інструментів

ХІД РОБОТИ

1. Завантажую файл-заготовку у свою папку.

2. Сортую дані відповідно до вказівок. 

3. Здійснюю пошук та заміну згідно інструкції. 

4. Застосовую фільтрування за вказаними умовами. 

5. Відмінюю всі фільтри та зберігаю файл без змін.

ВИСНОВОК


Як виконувати завдання: 














12.12.2023

Доступ до матеріалів практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ ВСІ


Практична робота № 7
Тема: Додавання, видалення, редагування даних у базі
Мета:  додавати, видаляти та редагувати дані в базі за допомогою Конструктора

Хід роботи

1. Відкриваю файл бази даних Практична 7, яка містить таблицю Фонд бібліотеки.

2. Редагую структуру таблиці (імена полів, типи та формати даних) відповідно до зразка.

3. Використовую для поля Категорія тип даних Майстер підстановки, а для поля Титульна сторінка – Вкладення.

4. Вводжу дані в поля таблиці Фонд бібліотеки.

5. Зберігаю базу даних у своїй папці у файлі з іменем практична робота 7.

ВИСНОВОК





21.11.2024

Системи управління базами даних







23.11.2023










21.11.2023

............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................








16.11.2023

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6

Файл-заготовка до практичної - практична 6.xlsx - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ



Практична робота № 6

Тема: Сортування. Прості та розширені фільтри
Мета: закріпити вміння та навички виконувати сортування даних та застосовувати прості і розширені фільтри.
Хід роботи

  1. Завантажую файли практична 6.xlsx  
  2. На Аркушах 1 і 2 виконую сортування відповідно до вказаних умов.
  3. На Аркушах 3 і 4 застосовую фільтрування згідно умов інструкції.
  4. На Аркуші 5 шукаю проміжні підсумки.
  5. На Аркуші 6 встановлюю умовне форматування та експортую таблицю у файл PDF з назвою практична 6-текст.
  6. Зберігаю роботу у власній папці.
  7. ВИСНОВОК.












14.11.2023

Електронна таблиця 3.5 - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ

Документ для імпортування 3.5.txt - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ






09.11.2023

Файл-заготовка Сортування та фільтрування даних - ЗАВАНТАЖИТИ

Інструкція до роботи







26.10.2023

Практична робота № 5 
(працюємо в табличному процесорі Excel)

Файл-заготовка для роботи - ВІДКРИТИ і ЗАВАНТАЖИТИ

Інструкція до роботи - ВІДКРИТИ




Завдання на 17.10.2023


Електронна таблиця Excel - ВІДКРИТИ і ЗАВАНТАЖИТИ

Інструкція до практичної роботи - ВІДКРИТИ

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4


Тема: Використання логічних, математичних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування

Мета: навчитися використовувати різні функції для виконання обчислень в електронній таблиці та застосовувати умовне форматування даних.


Хід роботи

  1. Завантажую файл Практична робота №4.
  2. Здійснюю підрахунки середнього балу, що отримав учень на аркуші Середній бал.
  3. На аркуші Сесія виконую розрахунки відповідно до інструкції:

    • Розрахуйте середній бал по кожному студену. (Використайте функцію AVERAGE).

    • Результат округліть до цілого. 

    • В комірці F11 розрахуйте середній бал по групам. 

    • Розрахуйте відхилення від середнього балу. Для цього в комірку G2 введіть

    • формулу:  = F2 - $F$11

    • Визначте чи є заборгованість у студента (якщо хоч би по одному з предметів у нього є «2»).

    • Для розрахунку ознаки заборгованості скористайтеся логічними функціями IF() і OR().

    • Н-д: =IF(OR(C2...;D2...;E2...);"ЗАБОРГОВАНІСТЬ";"НЕМАЄ"). Заміни ... потрібними виразами.

    • Визначте кількість студентів в 12 групі. В комірку F13 введіть формулу  

               = COUNTIF(A2:A10;12).

    • Визначте середній бал студентів у 12 групі. Щоб визначити середній бал студентів

    • в групі 12 в комірку F12 введіть формулу  

               = SUMIF(A2:A10;12;F2:F10)/F13

4. Застосовую умовне форматування так, щоб клітинки із значенням НЕМАЄ були зеленого кольору, а із значенням ЗАБОРГОВАНІСТЬ – червоного.

5. Зберігаю практичну роботу під назвою аркуша Практична № 4.

ВИСНОВОК






Завдання на 12.10.2023

ВІДКРИТИ ФАЙЛ-ЗАГОТОВКУ


ПІДРУЧНИК З ІНФОРМАТИКИ 









25.03.2021


Інформатика - Четвер ( вчимось за Понеділок)

ТЕМА: Елемент керування Багаторядкове текстове поле (Memo1). Робота зі списком (масивом)

ПОВТОРИТИ:


У середовищі Lazarus реалізувати наступний проект:



Процедура для кнопки (Button 1) і змінні розділу var:









Також пропоную реалізувати списки в середовищі Скретч онлайн.


Скрипт для Кота та список змінних і списків:





Хвилинка відпочинку або Як працюють списки у Скретч











22.03.2021


Інформатика - Понеділок

ТЕМА: Структуровані типи даних. Поняття одновимірного масиву (списку).







1. Опрацювати параграф 6.1, с. 157 - с.159


2. Зробити конспект у зошиті

ПІДУЧНИК 9 класу:


3. Виконати тестові завдання по темі: Лазарус. Повторення.
Посилання на підручник 8 класу: 



















Сьогодні - 03.12.2020 - Привіт, зима!


Інструктаж з БЖД.

Тема:  Практична робота №9. Використання математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі.

ЗАВДАННЯ: 

Хто працює із свого gooogle-акаунта

  1. Перегляньте відео, де показано як робити розрахунки.
  2. Знайти Аркуш зі своїм прізвищем.
  3. Виконати розрахунки у таблиці.
  4. ПідказкаЩоб вставити функцію виберіть вкладку Вставити - Функція

Хто працює у зошиті:

Накресліть у зошиті таблицю за зразком:

  1. Перегляньте відео, де показано як робити розрахунки.
  2. Посилання на відео: 
  3. Під таблицею запишіть математичні/статистичні функції для обрахунку у кожній клітинці таблиці.
  4. Наприклад, для другого рядка Бурчак, стовпця Найменша оцінка, першої клітинки (клітинки F2) запис буде такий:    =MIN(B2:E2). Виведена оцінка буде 5.








👋30.11 ✌ - і знову дистанційка

Інструктаж з БЖД.

Тема: Математичні та статистичні функції - max, mai, sum, average, count, countif.

Перегляньте відео за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=caD0J8wcAgM

Запишіть у зошит назви та призначення функцій:







12.10.2020

Інструктаж з БЖД.

Тема: Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів.


Створити конспект у зошиті:



ВІДЕОМАТЕРІАЛИ:




Інші матеріали на YouTube-каналі:



08.10.2020

Інструктаж з БЖД. 

Тема (у зошит):
 Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.
 
  1. Здати тест по попередній темі
  2. Опрацювати матеріал презентації 
  3. Орієнтуючись на матеріал до уроку (посилання нижче), створити власний конспект у зошиті.



Презентація


Посилання на матеріал (конспект) до уроку:








05.10.2020

Інструктаж з БЖД. Безпека в Інтернеті. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп'ютерних системах.

Матеріал для опрацювання можна знайти у підручниках: 



Підготуватися до тестових завдань по матеріалу, що вивчався.







25.05 /28.05 - Н                                                                                                27.05/29.05 - В 

Захист проектів. Тематичне оцінювання.

ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ здаємо в сервісі  classtime.com








Без прив'язки до чисел (завдання, які чекають своїх героїв)


Власна сторінка, розроблена у GOOGLE Sites (вчитель надає доступ)







21.05 - Н                                                                                                22.05 - В 

Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів

Створення інтерактивної вправи на тему "Комп'ютерна графіка"

Наприклад: 






18.05 - Н                                                                                                20.05 - В 

Виконання індивідуальних та групових проектів

Працюємо в сурвісі Prezi - створюємо потокову презентацію


Посилання на цю ж презентацію:





14.05 - Н                                                                                                15.05 - В 
Виконання індивідуальних та групових проектів

На вибір групи створюємо mind-map на одну з тем:
  1. Гетьмани України
  2. Геометрія. Фігури площини.
  3. Відомі люди в галузі інформатика
Освоюємо додаток MindMup 2.0 For Google Drive. 







07.05 - Н                                                                                                13.05 - В 
Виконання індивідуальних та групових проектів

Розміщуємо матеріали на сторінці, при потребі коригуємо. Готуємось до захисту.





04.05/ущ - Н                                                                                                08.05 - В 
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів. Виконання індивідуальних та групових проектів

Здійснюємо планування роботи, позподіляємо завдання в групі, здійснюємо аналіз та добір відповідних матеріалів: зображень, відео, текстових фрагментів.





30.04 - Н                                                                                                06.05 - В 
Розв'язування компетентісних задач з теми: "Створення персонального навчального середовища"./Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів

Працюємо над створенням веб-сторінки "Що я хочу відвідати" у сервісі Google Sites.




27.04 - Н                                                                                                29.04 - В 

Розв'язування компетентісних задач з теми: "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор"

 ознайомтесь із векторним редактором Sketchpad.

Sketchpad - простий, зручний і дуже функціональний векторний редактор + фотошоп онлайн, зроблений на HTML5.

Ви можете експериментувати з фотографіями, додавати нові елементи в композиції, замітки, маніпулювати графікою, робити накладення тексту. Доступні такі налаштовувані інструменти: кисті, форми, текстури, штампи, спіральна щітка. Функціональність дозволяє перетягувати образи або SVG-файли в вашому браузері, обертати, масштабувати і застосовувати фільтри. Безліч кистей, штампів і сотні шрифтів на вибір. Імпорт фотографій з будь-якого комп'ютера. Після того як ви зробили те, що вам подобається, можна без проблем і реєстрації зберегти файли на комп'ютер.


За допомогою інструментів цієї програми створіть малюнок та надішліть на пошту


23.04 - Н                                                                                                22.04 - В 

ІНФОРМАТИКА


Розв'язування компетентісних задач з теми: " Комп'ютерні публікації"

Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ   https://quizizz.com/join
Вхід за кодом:    437554

Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ




13.04 - Н                                                                                                17.04 - В 

ІНФОРМАТИКА


Розв'язування компетентісних задач з теми: "Табличні величини"

Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ   https://quizizz.com/join

Вхід за кодом:    302531


Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ




09.04 - Н                                                                                                15.04 - В 

ІНФОРМАТИКА



Розв'язування компетентісних задач з теми: "Основи інформаційної безпеки"


Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ   https://quizizz.com/join
Вхід за кодом:    134483

Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ




 06.04/ ущ. - Н                                                                                      08.04/10.04 - В


ІНФОРМАТИКА


Розв'язування компетентісних задач з тем: 
"Інформаційні технології у суспільстві" та "Комп'ютерні презентації"


Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ   https://quizizz.com/join

Вхід за кодом:  957092     та   960877


Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ

                                                                                                                             



02.04 - Н - Т.О                                                                                                  03.04 - В - Т.О


ІНФОРМАТИКА

Створення таблиць засобами HTML

Опрацювати:





Дізнатись про створення таблиць та попрактикуватися у створенні таблиць можна на сайті :
https://www.w3schools.com/html/html_tables.asp

Не забудьте застосувати перекладач:





За допомогою звертайтеся у вайбер-групу.



Виконати вправу на закріплення знання деяких тегів HTML:




ЗДАТИ ТЕСТ В СЕРВІСІ classtime.com



Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ


                                                                                                                 

 30.03 - Н                                                                                                                                01.04 - В


ІНФОРМАТИКА


Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках

Опрацювати:

https://www.w3schools.com/html/html_images.asp





НЕ ЗАБУДЬТЕ про ПЕРЕКЛАДАЧ !!!



https://www.w3schools.com/html/html_links.asp




Таблиця 4.1 с 117-118 підручника 







                                                                                                                            


19.03 - Н                                                                                                        20.03 - В

ІНФОРМАТИКА

Розмітка гіпертексту засобами HTML

Опрацювати у п. 9.3 с.258-260
Також можна скористатися підручником 10 класу - там більше інформації
Ось деякі відеоматеріали. Решту можете переглянути на курсі









Тести до тем:
"Опитування за онлайн-формами"

"Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"

Працюємо в сервісі

classtime.com






12.03/ущ + 16.03 - Н                                                                        13.03/18.03 - В

ІНФОРМАТИКА

Теоретичний матеріал п. 9.3 + Практична робота №13 ( виконання див. у профілі gmail)

Опрацювати п.9.3

Готуватися до:

1) тестів по попередній темі та по створенню сайтів

2) виконання Практичної роботи з власних акаунтів (які вже потрібно було створити) - подальші інструкції будуть в кімнаті-конференції 📹 zoom 📹 (підтримуйте зв'язок у 📧вайбер-групі)
Або 

  1. Зверніться до вчителя у вайбер-групу
  2. Отримайте запрошення до редагування сторінки з вашим прізвищем

На них можете експериментувати та додавати матеріали, залежно від обраної тематики. Тему вибираєте будь-яку, яка вам подобається.


Виконайте наступне:


💣! Спочатку опрацюйте матеріал параграфа 9.3 !💣


На вашій сторінці повинні бути: 

  1. текстові блоки
  2. блоки з малюнками
  3. карусель зображень (як її зробити - окремо звертайтесь)
  4. роздільники
  5. два-три відео ю-туб
  6. карта або календар
  7. не забудьте змінити зображення під вашим прізвищем на  вашій сторінці

📌Якщо раптом видалите свою сторінку - роботу доведеться починати з 0 !!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Google-Doodle

Розважаємось з Google-Doodle ! З чим кожного дня має справу кожен учень та учениця: різні предмети, завдання...ах, як багато цікавої інформ...