19.02.2025
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 11
ТЕМА: Побудова тривимірних об'єктів з використанням графічних текстур, текстових частин.
Мета: навчитися створювати тривимірні об'єкти (в т.ч. текст) та застосовувати до них накладання текстур засобами середовища Blender.
ХІД РОБОТИ1. Відкриваю програму Blender, видаляю куб.2. Додаю об'єкт UV-сферу та моделюю яйце за зразком. 3. Накладаю текстури орнаменту на об'єкт.4. Додаю текстовий об'єкт "Великдень". Застосовую до нього текстури та налаштовую властивості Витиснути та Глибина групи Геометрія.5. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 11_ Прізвище.
ВИСНОВОК
Підручник ІНФОРМАТИКА
30.01.2025
29.01.2025
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10
ТЕМА: СТВОРЕННЯ ПРОСТИХ ТРИВИМІРНИХ ОБ'ЄКТІВ
Мета: навчитися створювати найпростіші тривимірні об'єкти засобами середовища Blender.
ХІД РОБОТИ1. Відкриваю програму Blender.2. Створюю модель галявини з ялинками.3. Виконую рендеринг тривимірної сцени.4. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 10_ Прізвище.
ВИСНОВОК
12.12.2024
Тема: Створення запитів на вибірку даних
Мета: сформувати навички і вміння створювати запити на вибірку даних
05.12.2024
Файл-заготовка до практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8
ТЕМА: Фільтрація та сортування даних у таблицяхМЕТА: навчитися здійснювати фільтрування та сортування даних у базі за допомогою наявних інструментів
ХІД РОБОТИ
1. Завантажую файл-заготовку у свою папку.
2. Сортую дані відповідно до вказівок.
3. Здійснюю пошук та заміну згідно інструкції.
4. Застосовую фільтрування за вказаними умовами.
5.Зберігаю виконану роботу.
ВИСНОВОК
04.12
Практичне завдання ТУТ
Інструкційна картка на сторінці 216-217
ВИСНОВОК
28.11
Інструкційна картка для роботи тут: ВІДКРИТИ
Практична робота № 7Додавання, видалення та редагування даних у базі
Мета: навчитися додавати, видаляти та редагувати внесені дані у базу засобами СУБД Access
Хід роботи
1. Відкриваю програму Access.2. У власній папці створюю базу даних ( а в ній - таблицю) з назвою Дні народження.3. Заповнюю поля та записи відповідно до інструкційної картки.4. Зберігаю роботу під назвою Практична №7.
ВИСНОВОК
27.11.
09.10.2024
ВІДКРИТИ ІНСТРУКЦІЙНУ КАРТКУ
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3
03.10.2024
Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки та діапазони комірок
02.10.2024
Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
09.05
25.04.2024
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Тема: Візуалізація елементів табличної величини з використанням графічних примітивівМета: навчитися використовувати графічні примітиви для візуалізації елементів табличної величини.
Для виконання завдання розмістіть на формі Form1 такі елементи:Button1, Memo1, Label 1 і 8 елементів Shape ( вкладка Additional).
Для елементів Shape змініть властивість Shape stRectangle на stTriangle.Запрограмуйте кнопку Button1 на подію OnClick.
18.04.2024
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 16
ТЕМА: Пошук найбільшого і найменшого елементів табличної величини
Мета: навчитися створювати програму для визначення найбільшого і найменшого елементів серед даних.
1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.2. Розміщуємо на формі об'єкти Memo 1, Button 1, Label 1, Label 23. Програмуємо кнопку, щоб відбувався пошук найбільшого і найменшого елементів серед даних елементів одновимірного масиву.4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _16
ВИСНОВОК
Елементи на формі:
Фрагмент для пошуку найбільшого значення ( для пошуку найменшого що потрібно змінити ? )
11.04.2024
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 15
ТЕМА: Пошук значень у табличній величині
Мета: навчитися шукати задані значення серед елементів табличної величини.
1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.2. Розміщуємо на формі об'єкти Memo 1, Button 1, Edit 1, Label 13. Програмуємо кнопку, щоб відбувався пошук вказаних значень серед даних елементів одновимірного масиву.4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _15.
ВИСНОВОК
02.04.2024
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 14
ТЕМА: Знаходження кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами
Мета: навчитися шукати кількість значень елементів табличних величин за даними умовами.
ХІД РОБОТИ
1.Відкриваємо середовище програмування Lazarus.2. Розміщуємо на формі об'єкти Memo 1, Button 1, Edit 1, Label 13. Програмуємо кнопку, щоб відбувався підрахунок кількості однакових введених чисел.4. Перевіряємо виконання програми та зберігаємо проєкт в папку під назвою ПРАКТИЧНА _14.
ВИСНОВОК
19.03.2024
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 13
ТЕМА: Знаходження суми значень елементів табличних величин за заданими умовами
Мета: навчитися шукати суму значень елементів табличних величин за даними умовами.
ХІД РОБОТИ
29.02.2024
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 12
ТЕМА: Створення анімованої тривимірної моделі, рендеринг тривимірної сцени.
Мета: навчитися створювати анімовані тривимірні моделі та здійснювати рендеринг, зберігаючи проєкт у форматі відеофайлу.
ХІД РОБОТИ1. Відкриваю програму Blender, видаляю куб.2. Створюю піраміду, використовуючи об'єкти Циліндр (1) і Тор (4). 3. Створюю анімацію тривалістю 3 секунди (на 72 кадри).4. Налаштовую Властивості виводу і зберію проєкт у форматі відеофайлу.ВИСНОВОК
Підручник ІНФОРМАТИКА
АЛГОРИТМ створення піраміди
3. Додаю об'єкт Тор 1 - синій. Налаштовую властивості
4. Додаю об'єкт Тор 2 - жовтий. Налаштовую властивості
5. Додаю об'єкт Тор 3 - зелений. Налаштовую властивості
6. Надайте кільцям кольору та перейдіть на вкладу Анімація.
15.02.2024
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 11
ТЕМА: Побудова тривимірних об'єктів з використанням графічних текстур, текстових частин.
Мета: навчитися створювати тривимірні об'єкти (в т.ч. текст) та застосовувати до них накладання текстур засобами середовища Blender.
ХІД РОБОТИ1. Відкриваю програму Blender, видаляю куб.2. Додаю об'єкт UV-сферу та моделюю яйце за зразком. 3. Накладаю текстури орнаменту на об'єкт.4. Додаю текстовий об'єкт "Великдень". Застосовую до нього текстури та налаштовую властивості Витиснути та Глибина групи Геометрія.5. Зберігаю роботу у папці під назвою практична 11_ Прізвище.
ВИСНОВОК
Підручник ІНФОРМАТИКА
30.01.2024
ВИСНОВОК
14.12.2023
Файл-заготовка до практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ
ХІД РОБОТИ
1. Завантажую файл-заготовку у свою папку.
2. Сортую дані відповідно до вказівок.
3. Здійснюю пошук та заміну згідно інструкції.
4. Застосовую фільтрування за вказаними умовами.
5. Відмінюю всі фільтри та зберігаю файл без змін.
12.12.2023
Доступ до матеріалів практичної - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ ВСІ
1. Відкриваю
файл бази даних Практична 7,
яка містить таблицю Фонд бібліотеки.
2. Редагую структуру таблиці (імена полів, типи та формати даних) відповідно до зразка.
3. Використовую для поля Категорія тип даних
Майстер підстановки, а для поля
Титульна сторінка – Вкладення.
4. Вводжу дані
в поля таблиці Фонд бібліотеки.
5. Зберігаю
базу даних у своїй папці
у файлі з іменем практична робота 7.
ВИСНОВОК
21.11.2024
Системи управління базами даних
23.11.2023
21.11.2023
Урок №21. Розв’язування задач із
фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з
використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм.
16.11.2023
- Завантажую файли практична 6.xlsx
- На Аркушах 1 і 2 виконую сортування відповідно до вказаних умов.
- На Аркушах 3 і 4 застосовую фільтрування згідно умов інструкції.
- На Аркуші 5 шукаю проміжні підсумки.
- На Аркуші 6 встановлюю умовне форматування та експортую таблицю у файл PDF з назвою практична 6-текст.
- Зберігаю роботу у власній папці.
- ВИСНОВОК.
14.11.2023
09.11.2023
Інструкція до роботи
26.10.2023
Завдання на 17.10.2023
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4
Тема: Використання логічних, математичних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування
Мета: навчитися використовувати різні функції для виконання обчислень в електронній таблиці та застосовувати умовне форматування даних.
Хід роботи
- Завантажую файл Практична робота №4.
- Здійснюю підрахунки середнього балу, що отримав учень на аркуші Середній бал.
- На аркуші Сесія виконую розрахунки відповідно до інструкції:
Розрахуйте середній бал по кожному студену. (Використайте функцію AVERAGE).
Результат округліть до цілого.
В комірці F11 розрахуйте середній бал по групам.
Розрахуйте відхилення від середнього балу. Для цього в комірку G2 введіть
формулу: = F2 - $F$11
Визначте чи є заборгованість у студента (якщо хоч би по одному з предметів у нього є «2»).
Для розрахунку ознаки заборгованості скористайтеся логічними функціями IF() і OR().
Н-д: =IF(OR(C2...;D2...;E2...);"ЗАБОРГОВАНІСТЬ";"НЕМАЄ"). Заміни ... потрібними виразами.
Визначте кількість студентів в 12 групі. В комірку F13 введіть формулу
= COUNTIF(A2:A10;12).
Визначте середній бал студентів у 12 групі. Щоб визначити середній бал студентів
в групі 12 в комірку F12 введіть формулу
= SUMIF(A2:A10;12;F2:F10)/F13
5. Зберігаю практичну роботу під назвою аркуша Практична № 4.
Завдання на 12.10.2023
ВІДКРИТИ ФАЙЛ-ЗАГОТОВКУ
ПІДРУЧНИК З ІНФОРМАТИКИ
25.03.2021
Інформатика - Четвер ( вчимось за Понеділок)
ТЕМА: Елемент керування Багаторядкове текстове поле (Memo1). Робота зі списком (масивом)
ПОВТОРИТИ:
У середовищі Lazarus реалізувати наступний проект:
Процедура для кнопки (Button 1) і змінні розділу var:
Також пропоную реалізувати списки в середовищі Скретч онлайн.
Скрипт для Кота та список змінних і списків:
22.03.2021
Інформатика - Понеділок
Сьогодні - 03.12.2020 - Привіт, зима!
- Перегляньте відео, де показано як робити розрахунки.
- Перейти за посиланням https://drive.google.com/file/d/1ig7zpydfRz3HlUDVBoQ5h5slhTQY0SPT/view?usp=sharing.
- Знайти Аркуш зі своїм прізвищем.
- Виконати розрахунки у таблиці.
- ПідказкаЩоб вставити функцію виберіть вкладку Вставити - Функція
- Перегляньте відео, де показано як робити розрахунки.
- Посилання на відео:
- Під таблицею запишіть математичні/статистичні функції для обрахунку у кожній клітинці таблиці.
- Наприклад, для другого рядка Бурчак, стовпця Найменша оцінка, першої клітинки (клітинки F2) запис буде такий: =MIN(B2:E2). Виведена оцінка буде 5.
👋30.11 ✌ - і знову дистанційка
Інструктаж з БЖД.
- Здати тест по попередній темі
- Опрацювати матеріал презентації
- Орієнтуючись на матеріал до уроку (посилання нижче), створити власний конспект у зошиті.
Власна сторінка, розроблена у GOOGLE Sites (вчитель надає доступ)
- Гетьмани України
- Геометрія. Фігури площини.
- Відомі люди в галузі інформатика
Розв'язування компетентісних задач з теми: "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор"
23.04 - Н 22.04 - В
ІНФОРМАТИКА
Розв'язування компетентісних задач з теми: " Комп'ютерні публікації"
Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ https://quizizz.com/join
Вхід за кодом: 437554
Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ
13.04 - Н 17.04 - В
ІНФОРМАТИКА
Розв'язування компетентісних задач з теми: "Табличні величини"
Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ https://quizizz.com/join
Вхід за кодом: 302531
Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ
ІНФОРМАТИКА
Розв'язування компетентісних задач з теми: "Основи інформаційної безпеки"
Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ
06.04/ ущ. - Н 08.04/10.04 - В
ІНФОРМАТИКА
Розв'язування компетентісних задач з тем:
"Інформаційні технології у суспільстві" та "Комп'ютерні презентації"
Здаємо тест в сервісі КВІЗІЗ https://quizizz.com/join
Вхід за кодом: 957092 та 960877
Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ
02.04 - Н - Т.О 03.04 - В - Т.О
ІНФОРМАТИКА
ЗДАТИ ТЕСТ В СЕРВІСІ classtime.com
Щоб уникнути непорозумінь при розпізнаванні учнів - ВВОДЬТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ
30.03 - Н 01.04 - В
ІНФОРМАТИКА
Опрацювати:
https://www.w3schools.com/html/html_images.asp
Таблиця 4.1 с 117-118 підручника
19.03 - Н 20.03 - В
ІНФОРМАТИКА
Розмітка гіпертексту засобами HTMLОпрацювати у п. 9.3 с.258-260
Також можна скористатися підручником 10 класу - там більше інформації
Ось деякі відеоматеріали. Решту можете переглянути на курсі
Тести до тем:
"Опитування за онлайн-формами"
"Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"
Працюємо в сервісі
classtime.com
12.03/ущ + 16.03 - Н 13.03/18.03 - В
ІНФОРМАТИКА
Опрацювати п.9.3
Готуватися до:1) тестів по попередній темі та по створенню сайтів
2) виконання Практичної роботи з власних акаунтів (які вже потрібно було створити) - подальші інструкції будуть в кімнаті-конференції 📹 zoom 📹 (підтримуйте зв'язок у 📧вайбер-групі)
Або
- Зверніться до вчителя у вайбер-групу
- Отримайте запрошення до редагування сторінки з вашим прізвищем
💣! Спочатку опрацюйте матеріал параграфа 9.3 !💣
- текстові блоки
- блоки з малюнками
- карусель зображень (як її зробити - окремо звертайтесь)
- роздільники
- два-три відео ю-туб
- карта або календар
- не забудьте змінити зображення під вашим прізвищем на вашій сторінці






















































Немає коментарів:
Дописати коментар