5 клас - ІНФОРМАТИКА - віддалене навчання

05.05.2025


ПРОЄКТ 1


ПРОЄКТ 2




ПРОЄКТ 3


ПРОЄКТ 4







28.04.2025







Практична робота № 5

Тема:  "Створення проєкту з циклами та розгалуженнями"
Мета: навчитися створювати проєкти із застосуванням структур циклу та розгалужень.

ХІД РОБОТИ

1. Відкриваю середовище Скретч.
2. Тло Сцени та виконавців обираю відповідно до зразка.
3. Створюю скрипт для виконавця Водолаз.
4. Створюю скрипт для виконавця Восьминіг.

5. Перевіряю виконання програми та зберігаю у власній папці під назвою ПРАКТИЧНА 5.

ВИСНОВОК





3. Створюю скрипт для виконавця Водолаз (Diver2):







4. Створюю скрипт для виконавця Восьминіг (Octopus):



5. Перевіряю виконання програми та зберігаю у власній папці під назвою ПРАКТИЧНА 5.

ВИСНОВОК













22.04.2025




 
 

 

15.04.2025
 
 







10.03/11.03/13.03

1. Алгоритми і програми з циклами ( з лічильником та без)
2. Здаємо тест за посиланням






3. Створюємо проєкт із різними видами алгоритмічних структур




03.02.2025 

Завантажити документ для практичної ТУТ

ПРАКТИЧНА РОБОТА №4

Тема: Створення текстового документа 
Мета: удосконалити вміння та навички при роботі із текстовим документом, формувати загальнокультурну, пізнавальну та інформаційну компетентності.

ХІД РОБОТИ

1. Завантажую заготовку у власну папку.

2. Виконую всі завдання відповідно до інструктивної картки.

3. Зберігаю роботу та показую вчительці.


Висновок


27.01.2025

Повторимо!






ЗАВАНТАЖ вправу ТУТ 

Виконай усі налаштування, що на с. 121 у твоєму підручнику




25.11

Матеріали за посиланням : Розділ 3\Пункт 3.4\ Практична 3.

Практична робота № 3 
"Створення комп'ютерних презентацій"
Мета: Навчитися створювати презентацію та додавати різні об'єкти
                                                            
                                                        Хід роботи

1. У власній папці створюю файл презентації під назвою "Практична № 3"
2. Виконую всі етапи зі створення презентації згідно інструкційної картки.
3.Зберігаю виконану роботу та показую вчительці.

ВИСНОВОК


05.11

Практична робота № 2

                                          "Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання"

Мета: навчитися шукати матеріали в мережі Інтернет та критично їх оцінювати

 

                                                                       Хід роботи

  1.  Створюю документ під назвою Практична №2 (Word)
  2.   Виконую завдання відповідно до інструкційної картки.
  3. Зберігаю роботу та показую вчительці.

ВИСНОВОК



01.10.2024

Практична робота № 1 
"Операції над папками, файлами, ярликами"
Мета: навчитися виконувати операції над різними об'єктами

Хід роботи
1. Запускаю програму Провідник
2. У папці Data D:/ папка Школа/папка 5-.../  створюю власну папку.
3. Виконуюю дії відповідно до інструкційної картки.

а).У своїй папці створюю папку Мої картинки.
б). У папці Мої картинки створюю ще дві папки: Мої фото та Мої малюнки.
в). У папці Мої малюнки створюю файл Малюнок1 (працюємо в програмі Paint)
г). Копіюю файл Малюнок1 і вставляю його у папку Мої картинки.
д). Створюю ярлик папки Мої малюнки та поміщаю його у папку Мої фото.

ВИСНОВОК

 (пишемо ОБОВ'ЯЗКОВО після кожної практичної)









































25.03.2021

ІНФОРМАТИКА - Четвер ( вчимось за Понеділок)


ТЕМА: Алгоритмічна структура розгалуження. Блок-схема

Види розгалуження: 



Наприклад, блок-схема алгоритму з розгалуженням на визначення чи хороший у тебе настрій:




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати п. 4.5

2. Виконати завдання письмово у зошитах:
 










22.03.2021

ІНФОРМАТИКА - Понеділок

ТЕМА: Алгоритми з розгалуженням

ШПАРГАЛКА:

РОЗГАЛУЖЕННЯ - це алгоритмічна структура, що дає можливість вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання.

Розрізняють дві форми розгалуження: неповну та повну.


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1. Працюємо в середовищі Скретч онлайн.
Переходимо за посиланням: 

2. Змінюємо тло Сцени відповідно до зразка та додаємо два спрайти динозаврів.
Одного називаємо Тріна, іншого - Бронтік.




3. Складаємо програму для рожевого динозавра Тріна:


4. Складаємо програму для динозавра Бронтіка:

5. Перевіряємо виконання програми, відеоролик виконаної програми надсилаємо вчительці у приватний чат Viber. 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 
1. Опрацювати п. 4.5
2. Скласти та записати у зошит по 3 приклади повного та неповного розгалужень 
(всього вийде 6).























👋30.11 ✌ - і знову дистанційка

Інструктаж з БЖД.

Тема: Практична робота №3. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право





05.10.2020

Інструктаж з БЖД.

Тема (у зошит)

Складові комп'ютерів та їхнє призначення.

ОПРАЦЮВАТИ із підручника:



У зошит запишіть:
Основні складові персонального комп’ютера: системний блок, монітор, клавіатура, миша.
Але є і інші - допоміжні пристрої.

Пристрої введення інформації: 
мишка, клавіатура, мікрофон, веб-камера, сканер, плотер, 
тачпад, геймпад, денспад, мультимедійна дошка, сенсорний екран, джойстик, стилус, фотокамера.


В корпусі системного блока розташовані пристрої опрацювання та зберігання, а саме:

Процесор – головна складова комп’ютера, яка виконує опрацювання даних.

Процесор — це «мозок» комп’ютера. Саме процесор керує роботою всіх пристроїв. У ньому відбуваються всі операції, які виконує комп’ютер.

Пристрої виведення інформації:
монітор, колонки, навушники, принтер, проектор, екранна панель.

 


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 

Заповніть у зошиті таблицю, користуючись словами із довідки, що нижче.
Фото заповненої таблиці надсилайте на пошту: antyinna@gmail.com




5 клас



28.05 - Н                                                                                                 26.05 - В


Тематичне оцінюванння з теми "Алгоритми і програми"

ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ


Фотозвіт виконаного надішліть, будь ласка, на поштову скриньку. вказуючи ПРІЗВИЩЕ та ІМ'Я

21.05 - Н                                                                                                 19.05 - В

Практична робота №9. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч.

 Працюємо в середовищі Скретч-онлайн: 

Міні-гра "Bug-Hunter" - мисливець на комах (антижук)

Послідовність дій

1) Встановіть вид Сцени У приміщенні - Bedroom1 або на ваш вибір.

2) Розмістіть на Сцені виконавця LadyBug2.






3) Зменшіть розмір LadyBug2  до 50.

4) На вкладці Образи продублюйте та змініть вигляд  LadyBug2 так, ніби та ній решітка
Цей образ буде з'являтись тоді, коли ви впіймаєте комашку.




5) Складіть відповідний скрипт для  LadyBug2

6) Тестуємо гру!

Результат виконання завдання (зробіть коротке відео, що відбувається на Сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!




14.05 - Н                                                                                                  12.05 - В 

Цикл з передумовою

Опрацювати повторно п. 4.5, п. 4.6

Виконати завдання із зошита - с. 97-98 (2 та 3 завдання). Описати виконання алгоритму.

У кого зошита нема, може скористатись наведеним малюнком: 





Фотозвіт виконаного надішліть, будь ласка, на поштову скриньку. вказуючи ПРІЗВИЩЕ та ІМ'Я






07.05 - Н                                                                                          05.05 - В

Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч


Повторення матеріалу: 



Циклічні алгоритми - ПОВТОРИТИ РОЗДІЛ 4   с.156 - с.205




30.04 - Н                                                                                             28.04 - В

Цикли з лічильником

Опрацювати п. 4.4

Виконати завдання 1-8 с. 82-84 із зошита. 


Якщо зошита у вас немає - у зошиті звичайному пишите число 30.04  (28.04 - В),  завдання нумеруєте і вписуєте лише потрібне (відповіді). 

Переписувати завдань не потрібно.

Фотозвіт виконаного надішліть, будь ласка, на поштову скриньку 









23.04 - Н                                                                                              21.04 - В

Практична робота №7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч

Опрацювати п.4.4

 Працюємо в середовищі Скретч-онлайн: 


https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

1) Встановіть вид Сцени Підводний світ.
2) Розмістіть на Сцені виконавців: Краба ( Crab), Морську зірку (Starfish) та Рибку (Fish)
3) Зменшіть розмір Морської зірки до 70, а інших виконаців - до 50.

4) Складіть відповідні скрипти для Морської зірки та Рибки









Результат виконання завдання (зробіть коротке відео, що відбувається на Сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!




09.04 - Н                                                                                              14.04 - В 

Реалізація алгоритмів розгалуження у середовищі Скретч

Опрацювати презентацію:

Виконати задання в середовищі Скретч-онлайн 

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

1) Встановіть відповідний вид Сцени.
2) Розмістіть на Сцені виконавців: Кіт та Кажан
3) Зменшіть розмір Кажана до 50
4) Складіть відповідні скрипти для кожного виконавця




 У мене вийшло так:



А у вас? =)

Результат виконання завдання (зробіть коротке відео, що відбувається на Сцені) - висилайте на пошту


Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!






19.03/02.04 - Н                                                                               31.03/ 07.04 - В

Алгоритми з розгалуженням. Алгоритмічна структура розгалуження

Опрацювати презентації за посиланнями:

https://vsimpptx.com/urokinf/5klas/u27 - алгоритми з розгалуженням
https://vsimpptx.com/urokinf/5klas/u28 - алгоритмічна структура розгалуження

Опрацювати п. 4.5

У звичайному зошиті (заведіть) виконайте завдання:
Завдання 1. Запишіть номери прикладів, які є розгалуженнями:
  1. Ви йдете до школи.
  2. Якщо під час переходу вулиці на світлофорі горить червоне світло, то ви чекаєте.
  3. Щодня Сонце сходить і заходить.
  4. Якщо на вулиці холодно, то ви одягаєте теплий одяг.
  5. Якщо в театрі пролунали два дзвінки, то глядачам потрібно заходити до зали.
  6. Щодня ви робите ранкову гімнастику.
  7. У суботу або неділю підйом о 10 годині, в інші дні - підйом о 7 годині.
Завдання 2 і 3 на малюнку

В онлайн редакторі Скретч створити проект за наведеним скриптом.
 Онлайн редактор шукайте за посиланням:
 scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted 
 Результат виконання завдання (зробіть коротке відео, що відбувається на Сцені) - висилайте на пошту 
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!






 12.03 - Н                                                                                                17.03 - В
Практична робота №6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch

Опрацювати презентацію за посиланням:
vsimpptx.com/urokinf/5klas/u26

Опрацювати п. 4.3

В онлайн редакторі Скретч створити проект за наведеним скриптом.
 Онлайн редактор шукайте за посиланням:
 scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted 

УВАГА!!!

Щоб в Скретч онлайн з'явився інструмент ОЛІВЕЦЬ його потрібно додати із розширення - слідуйте за вказівкою на малюку:



 Результат виконання завдання (робіть скрін сцени) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Google-Doodle

Розважаємось з Google-Doodle ! З чим кожного дня має справу кожен учень та учениця: різні предмети, завдання...ах, як багато цікавої інформ...