Скачати електронну таблицю Практична № 5
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dTm2logqJCmHZc-ZCgdgxDMwtiPaFMx5/edit?usp=sharing&ouid=107688105114048930148&rtpof=true&sd=true
Інструкція до практичної
25.03.2021
Інформатика - Четвер ( вчимось за Понеділок)
ТЕМА: Величини в алгоритмах із циклами з передумовою
Вигляд циклу з передумовою:
1. Повторити матеріал п. 4.4
2. Виконати тестові завдання в сервісі QuizizzДля цього перейдіть за посиланням:АБО
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (письмово)
Виконати у зошиті завдання 1 і 2.Скріни виконаних завдань надіслати мені у приватні повідомлення.
22.03.2021
Інформатика - Понеділок
6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Завдання 8 та 9 опишіть детально.
Надсилаємо скріни зошита вчительці в приватні повідомлення.
НАГАДУЮ!
Введення формули починається із символа =
При виборі клітинок – просто клаціть на ній.
Адреси комірок не будуть співпадати із зазначеними в зразку.
Щоб виконати практичне завдання
потрібно:
Працюю з телефона:
1. Перевірити чи встановлено у Вас на телефоні додаток Google Таблиці.
2. Встановіть, якщо немає та дозволяє місце.
3. Перейдіть за посиланням, яке надішле вчитель. Це посилання на електронну таблицю, де розміщено Ваше завдання.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zdTo_BSQU_geXLkCL65ww3h74upyfd1iIFl3WEeNoBw/edit?usp=sharing
4. Перейдіть на аркуш із Вашим прізвищем. Воно вказано внизу.
5. У стовпцях А та В запишіть будь-які числа.
6. У стовпцях C, D, E, F, G відповідно до зразка введіть формули ( адреси своїх клітинок, дії та виконайте обчислення.
Працюю з комп’ютера:
1. Увійдіть в свій обліковий запис на сервісі Google.
2. Перейдіть за посиланням:
3. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zdTo_BSQU_geXLkCL65ww3h74upyfd1iIFl3WEeNoBw/edit?usp=sharing
4. Перейдіть на аркуш із Вашим прізвищем. Воно вказано внизу.
5. У стовпцях А та В запишіть будь-які числа.
6. У стовпцях C, D, E, F, G відповідно до зразка введіть формули ( адреси своїх клітинок, дії та виконайте обчислення)
У кого немає можливості працювати ні з комп’ютера, ні з телефона – працює в зошиті робочому.
1. Креслите таблицю як на зразку:
2. У стовпцях А та В запишіть будь-які числа.
3. У стовпцях C, D, E, F, G для рядків від 2 по 5 у Вас будуть записані результати обчислення, яке буде виконуватись за формулами.
4. Під таблицею виконуєте обчислення, використовуючи формули (дивитись зразок нижче).
5. Зверніть увагу, що адреси клітинок у Вас будуть інші, ніж на зразку.
6.
Обчислення мають бути записані для кожної
пари чисел.
- Перевірте, чи дійсно у вас встановлено додаток Google Sheets.
- Перейдіть за посиланням, яке вам надійшло на пошту.
- На Аркуші 1 ( назва внизу зліва) заповніть відомості про себе - можете щось вигадати 😉
Працюємо в середовищі Скретч онлайн:
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Успіхів у зборах = ) !
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
07.05 - Н 05.05 - В
Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.
Працюємо в середовищі Скретч онлайн:
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Успіхів у розробці!
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
30.04 - Н 28.04 - В
Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.
(Повторення (цикл). Алгоритми з повторенням)
Опрацювати п.3.1 підручника
Підручник 7 класу https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/1894-informatika-7-klas-rivkind-2015-ukr
Виконати письмово у зошиті завдання c. 58, завдання 6 (для х =3 - перший раз та х = -2 - другий раз)
Фотозвіт виконаних завдань надсилайте на пошту
23.04/ущ. - Н 14.04/21.04 - В
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
Працюємо в середовищі Скретч онлайн:https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Створюємо гру "Змійка"
5) Складаємо скрипт для Спрайту 1 (оранжевий круг).
Для тих, хто працює в Скретчі, інстальованому на комп'ютер: abs - це операція модуль (контейнер Оператори)

6) Складаємо скрипт для Спрайту 2 (білий круг)
Успіхів у розробці!
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
09.04 - Н 07.04 - В
Практична робота №7: Створення ігрового проекту
Працюємо в середовищі Скретч онлайн:
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
Послідовність дій:
02.04 - Н 31.03 - В
Програмування випадкових процесів
(на прикладі створення гри "Лабіринт")Працюємо в середовищі Скретч онлайн:
scratch.mit.edu
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
Послідовність дій:
19.03 - Н 17.03 - В
Створення моделі руху об'єкта на площині з перешкодами
Працюємо в середовищі Скретч онлайн:scratch.mit.edu
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
В контейнері Величини створюємо змінну Висота
Перешкоду малюємо у графічному редакторі Скретч
Кажан повинен мати 2 образи
Це скрипт для перешкоди
Це скрипт для кажана
12.03 - Н 10.03 - В
Створення моделі взаємопов'язаного функціонування об'єктів
Працюємо в середовищі Скретч онлайн:scratch.mit.edu
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
Сцена має два види тла: тло за замовчуванням та тло, вибране/створене користувачем (вами)
Створюємо змінну Час гри у контейнері Величини
Кота Фелікса розміщуємо як показано на малюнку
Немає коментарів:
Дописати коментар