25.03.2021
Інформатика - Четвер ( вчимось за Понеділок)
ТЕМА: Зміна значень властивостей об'єкта в програмі
1. Записати число і тему у зошит.
2. У зошит записати наступну інформацію:
3. Письмове ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Визначте та опишіть як властивості і як зміняться для спрайтів відповідно таких скриптів:
ПЕРШИЙ
22.03.2021
Інформатика -Понеділок
ТЕМА: Практична робота№8 "Програмне опрацювання події"
ХІД РОБОТИ
1. Працюємо в середовищі Скретч онлайн. Переходимо за посиланням:
2. Тло Сцени та виконавців обираємо відповідно до зразка:
3. Створюємо скрипт для виконавця Водолаз (Diver2):
4. Створюємо скрипт для виконавця Восьминіг (Octopus):
5. Перевіряємо виконання програми, відеоролик виконаної програми надсилаємо вчительці у приватний чат Viber.
👋30.11 ✌ - і знову дистанційка
Інструктаж з БЖД.
Тема: Програмне забезпечення для створення і відтворення комп'ютерних презентацій
Перегляньте відеоматеріал за посиланням:
5. Перевіряємо виконання програми, відеоролик виконаної програми надсилаємо вчительці у приватний чат Viber.
05.10.2020
Тема (пишемо у зошит):
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
Векторне зображення будується з окремих геометричних фігур - графічних примітивів: відрізків, многокутників, кривих, овалів тощо.
Векторні зображення зберігаються в невеликих за розміром файлах, не погіршують якість після збільшення, забезпечують простоту та зручність редагування окремих елементів зображень.
Векторні графічні зображення створюються в середовищі векторного графічного редактора, який може входити до складу офісних програм (текстових процесорів, редакторів презентацій тощо), наприклад наборів програм LibreOffice, Microsoft Office.
Використовуючи їх, створюють прості векторні малюнки. Більш складні зображення можна отримати в середовищах векторних редакторів, таких як Adobe Illustrator, CorelDRAW, Inkscape, LibreOffice Draw.
Матеріал для опрацювання можна знайти в підручнику:
Підручник 6 клас ІНФОРМАТИКА - с.16 - 25
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ - створити малюнок у будь-якому із вказаних сервісів (на ваш вибір) та надіслати на поштову скриньку (підпишіть від кого): antyinna@gmail.com
Наприклад:
Для ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ використовувати можна такі сервіси:
1) Google Диск - Створити - Google Малюнки
2)Вбудований векторний графічний редакор у програмах Microsoft Office Word чи PowerPoint
3)Векторний редактор онлайн Image Bot - https://flamingtext.com/imagebot/editor.jsp
6 клас
25.05 - Н 27.05 - В
Тематичне оцінювання
ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ
Фотозвіт виконаного надішліть, будь ласка, на поштову скриньку. вказуючи ПРІЗВИЩЕ та ІМ'Я
18.05 - Н 20.05 - В
Розробка та реалізація програмного проекту
Працюємо на сайті Скретч-онлайн scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Міні-гра "Знайди ключ"
Послідовність дій
1) Змінити Тло Сцени та додати вказані спрайти з бібліотеки:
2) У графічному редакторі намалювати двері у двох виглядах: закриті та відкриті.
3) Для Сцени створити відповідний скрипт:
4) Для Дверей та Торта - відповідні скрипти:
5) Для КЛЮЧА - його скрипт:
6) Тестуємо гру!
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!04.05 - Н 13.05 - В
Практична робота №11. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Опрацювати п.3.4 "Вкладені цикли та розгалуження".
Виконати завдання: намалювати у зошиті таблицю, запропоновану у завданні та заповнити її згідно зразка, слідуючи за блок-схемою.
Фотозвіт виконаного надішліть, будь ласка, на поштову скриньку. вказуючи ПРІЗВИЩЕ та ІМ'Я
27.04 - Н 06.05 - В
Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Виконати завдання письмово у зошиті та надіслати звіт на поштову скриньку
13.04 - Н 29.04 - В
Практична робота №10. Вкладені алгоритмічні структури повторення
В середовищі Scratch-онлайн створити проект "Візерунки" (ідею взято у Л. Пачесюк )
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
1) На Сцені один виконавець - Рудий Кіт:
3) Для Сцени складаємо такий код: (не забудьте перед цим виділити Сцену, а не Кота)
5) Виконуємо проєкт
1) На Сцені один виконавець - Рудий Кіт:
2) Скрипт для Кота
3) Для Сцени складаємо такий код: (не забудьте перед цим виділити Сцену, а не Кота)
4) Із вмісту бібліотеки звуків обираємо відповідний звук:
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!06.04/ущ - Н 15.04/22.04 - В
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Опрацювати п. 3.3, 3.4 підручник Й.Я. Ривкінд
Переглянути презентації:
Виконати завдання:
Працюємо на сайті Скретч-онлайн scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
За допомогою вкладених алгоритмів розгалуження та алгоритму повторення, створити "малювалку" Котом або будь-яким іншим виконавцем.
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!30.03 - Н 08.04 - В
Практична робота №9. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі (на прикладі зміни кольору)
На сайті Скретч-онлайн scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
складіть скрипт отриманого зразка та переконайтеся, що відбувається зміна кольору кожного разу, коли будується нове коло.
Скрипт дублюю для кращої видимості:
Скрипт дублюю для кращої видимості:
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
16.03 - Н 01.04 - В
Зміна значень властивостей об'єкта
Опрацювати презентацію:
В онлайн редакторі Скретч створити проект за наведеним скриптом.
Онлайн редактор шукайте за посиланням:
Онлайн редактор шукайте за посиланням:
Переведіть кота 1 раз через дорогу
Результат виконання завдання ( коротке відео, що відбувається на сцені) - висилайте на пошту
Не забудьте вказати в листі ваш клас і прізвище!
02.03 - Н 18.03 - В
Практична робота №8
В онлайн редакторі Скретч створити проект за наведеним скриптом.Онлайн редактор шукайте за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар