8 клас - ІНФОРМАТИКА - віддалене навчання

09.05

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 17

Тема: Проєкти із циклами
Мета: навчитися створювати проєкти з циклами

ХІД РОБОТИ
  1. Відкриваю середовище Lazarus.
  2. На формі розміщую складові елементи відповідно до зразка.
  3. Створюю процедуру для кнопки, що містить  цикл з лічильником, при натисканні на яку буде обраховуватись кількість можливо інфікованих людей.
  4. Перевіряю виконання проєкту  та зберігаю його в папці під назвою ПРАКТИЧНА 17.
ВИСНОВОК











ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ











24/04

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 16

Тема: Проєкти з розгалуженнями
Мета: навчитися створювати проєкти з розгалуженнями

ХІД РОБОТИ
  1. Відкриваю середовище Lazarus.
  2. На формі розміщую складові елементи відповідно до зразка.
  3. Створюю процедуру із розгалуженням для кнопки, при натисканні на яку буде виконуватись ділення двох чисел або виводитись повідомлення, що дія неможлива.
  4. Створюю процедуру для іншої кнопки, щоб виконати порівняння двох чисел.
  5. Перевіряю виконання проєкту  та зберігаю його.
ВИСНОВОК

















28.02.2024

Практична робота № 12

Тема: Створення об’єктно-орієнтованої програми

Мета: навчитися працювати із об’єктом Форма та іншими компонентами та створювати у середовищі Lazarus найпростішу об’єктно-орієнтовану програму.

Хід роботи

1.     1. Відкриваю середовище Lazarus

2.     2  Розташовую на формі компоненти згідно зразка.

3.     3. Створюю для Кнопки відповідну процедуру у редакторі тексту.

4.     4. Перевіряю як виконується проєкт та зберігаю.

 

ВИСНОВОК


Алгоритм роботи

 Створення найпростішого проекту

1.    1. Відкрити середовище розробки програмного забезпечення Lazarus

2.    Для форми задати такі характеристики:

*    Caption – частина 1

*    Color – світло-зелений

*    Height – 600

*    Width – 800

3.   2.  Додати напис «Привіт світ!»

*    Caption – Привіт світ!

*    Color – $00C4FFFF

*    Font - AR BERKLEY, жирний, 36  , колір – червоний

*    Left – 248

*    Top - 88

4.    3. Додати кнопку «Закрити програму»

*    Caption – Закрити програму

*    Color –$00EEE03C

*    Cursor – crIBeam

*    Height – 250

*    Width – 300

*    Top – 264

*    Left - 248

*    Font - Showcard Gothic, жирний, 18

5.    4. Програмуємо кнопку. При натисненні на кнопку, вікно повинно закритися. Обираємо в інспекторі об’єктів нашу кнопку і двічі клацаємо на неї. 

В В редакторі тексту (там де мигає курсор) вводимо команду Close

6.    Виконуємо програму ( F9).

     Зберігаємо проект в свою папку , назвавши Вашим прізвищем





15.02.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 11

ТЕМА: Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті

МЕТА: навчитися створювати власний YouTube-канал та розміщувати аудіо- та відеоматеріали в Інтернеті.

ХІД РОБОТИ
1. Заходжу в акаунт gmail.
2. Створюю власний YouTube-канал.
3. Розміщую на каналі відео- та аудіоматеріали.
4. Здійснюю редагування та зберігаю зміни.
5. Виходжу з облікового запису.

ВИСНОВОК










08.02.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10

ТЕМА: Додавання відеоефектів .Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Мета: навчитися додавати відеоефекти та налаштовувати часові параметри у середовищі MovieMaker.

ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму MovieMaker.
2. Відкриваю раніше створений відеофільм.
3. Доповнюю його інформацією.
4. Додаю відеоефекти.
5. Налаштовую часові параметри аудіо- та відеоряду.
6. Зберігаю роботу у папці під назвою Практична 10_ Прізвище.

ВИСНОВОК


31.01.2024

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9

ТЕМА: СТВОРЕННЯ ВІДЕОФІЛЬМУ

Мета: навчитися створювати відеофільм з переходами у середовищі MovieMaker

ХІД РОБОТИ
1. Відкриваю програму MovieMaker.
2. Створюю відеофільм за обраною темою.
3. Налаштовую переходи.
4. Зберігаю роботу у папці під назвою Практична 9_ Прізвище.

ВИСНОВОК




06.12.2023

Практична робота № 7


Тема: Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів
Мета: створити сайт за допомогою сервісу Google Сайти

ХІД РОБОТИ

1. Заходжу під свій обліковий запис Google.
2. Створюю сайт за допомогою сервісу Google Сайти.
3. Виконую налаштування та додаю матеріали відповідно до зразка.
4.Надсилаю посилання на сайт для перевірки.

ВИСНОВОК

 


Матеріали для виконання практичної роботи:

Дієте  відповідно до інструкції: 







23.11.2023

Тема: Спільна робота з документом












16.11.2023

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 

Файл-заготовка для практичної - зразок пр4.docx


Практична робота  № 5

Тема: Стилі. Структура документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання.

Мета: закріпити вміння та навички роботи зі списками та стилями документа,  навчитися створювати зміст документа, додавати гіперпосилання та працювати із структурою документа.

Хід роботи

  1. Відкриваю документ зразок пр4.docx.
  2. Встановлюю рівні для нумерованих та маркованих списків.
  3. Впорядковую структурні елементи документа у порядку номерів пунктів.
  4. Відформатовую таблицю, малюнки та назви структурних частин текстового документа з використанням стилів заголовків відповідного рівня
  5. Створюю зміст документа на початку документа
  6. Додаю гіперпосилання на інтернет-ресурси до малюнків
  7. Зберігаю документ у власній папці під назвою ПРАКТИЧНА № 5 на диску D/папка Школа/ ... 
  8. ВИСНОВОК















15.11.2023

Файл-заготовка ВПРАВА 3.4.1 - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ

Файл-заготовка ДОП  3.4.1 - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ

Файл-заготовка ВПРАВА 3.4.2 - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ


















09.11.2023

Файл-заготовка Форматування з використанням стилів. Структура документа - ЗАВАНТАЖИТИ











08.11.2023

Файл-заготовка для практичної роботи - ЗАВАНТАЖИТИ

Практична робота № 4

Тема: Створення текстового документа, що містить об'єкти різних типів
Мета: навчитися форматувати текстові фрагменти, застосовуючи різні інструменти та дії

Хід роботи
  1. Відкриваю текстовий документ зразок пр3.docx
  2. Оформляю текст відповідно до зразка.
  3. Здійснюю пошук та заміну вказаних символів.
  4. Розміщую текст зеленого кольору у два однакові за шириною стовпці.
  5. Додаю верхній та нижній колонтитули.
  6. Зберігаю роботу.
ВИСНОВОК
















26.10.2023


Файл-заготовка 1 - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ

Файл-заготовка 2 - ВІДКРИТИ ТА ЗАВАНТАЖИТИ

Інструкція до завдань - ПЕРЕЙТИ



































































25.03.2021

Інформатика - Четвер (вчимось за Понеділок)

ТЕМА: Елементи для введення даних: прапорець, випадаючий список

1. Запишіть число та тему у робочий зошит
2. Запишіть короткий конспект уроку:



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Опрацюйте матеріал із підручника: с. 161-167

2. Повторити матеріал підручника п. 20, п.22, п. 24 (1-3)

3. Виконати тестові завдання в сервісі Classtime. (завдання активні до суботи)
НАГАДУЮ! 
Щоб уникнути непорозумінь вказуйте повністю своє прізвище







Хвилинка розваг ...
До теми "Розгалуження" проект "Ваш податок рахує Гоблін"


На питання щодо пільг можна відповісти:

Так 
Ні

На питання щодо типу податку: 
Мінімальний
Середній
Повний






22.03.2021

Інформатика -Понеділок

ТЕМА: Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

1. Повторити матеріал, переглянувши відео: 



2. Виконати завдання письмово у зошиті: 


 


Скріни виконаних завдань надіслати вчительці у приватні повідомлення.


















Сьогодні - 03.12.2020 - Скоро свята ...



Інструктаж з БЖД.

Тема: Виконання групових та індивідуальних навчальних проектів.

ЗАВДАННЯ: створити презентацію на тему "Свята в різних країнах"

Вимоги до презентації:

  1. Відомості про свята викладаєте залежно від обраної Вами країни. Тобто спочатку Ви обираєте країну, а тоді розміщуєте інформацію про свята у своїй презентації.

  2. Інформація має бути як текстова так і графічна. Можуть бути вставки звукових файлів.

  3. Кількість слайдів - не менше 5.

  4. Бажана складова - наявність анімаційних ефектів.

  5. Презентацію можете виконувати як у додатку Google Презентації так і в звичайному PowerPoint.

  6. Після завершення завдання - повідомте. Готові презентації переглянемо у школі.


Хто не має можливості працювати в редакторі презентацій - повідомте.






👋30.11 ✌ - і знову дистанційка

Інструктаж з БЖД.

Виконання групових та індивідуальних навчальних проектів

Хто ще не завершив роботу над презентацією - переходимо за посиланням та завершуємо роботу:







♥♥♥ АНКЕТА ДРУЗІВ ♥♥♥



08.10.2020

Інструктаж з БЖД

Тема (у зошит)
Створення, редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі.

ОПРАЦЮВАТИ у підручнику:

Підручник 8 клас ІНФОРМАТИКА - п.7, підпункт 6, с. 53-54

ЗДАЄМО ТЕСТИ  в середовищі Classtime по минулих темах (ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте своє ПРІЗВИЩЕ, щоб уникнути непорозумінь)





ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Створіть у зошиті таблицю як на зразку. Якщо маєте можливість працювати в середовищі Microsoft Office Word  чи LibreOffice Writer - можете створити там.



Також можна попрацювати онлайн у середовищі ZOHO Writer (потрібно зареєструватись) - https://www.zoho.com/writer/




Створену таблицю надішліть на поштову скриньку - antyinna@gmail.com




05.10.2020

Інструктаж з БЖД

Тема (у зошит)
Створення, редагування та форматування таблиць у текстовому документі.

ОПРАЦЮВАТИ у підручнику:

Підручник 8 клас ІНФОРМАТИКА - п.7, підпункти 7 та 8, с. 54-57

ОБОВ'ЯЗКОВО! Заповніть форму: 





8 клас
28.05 - Н                                                                                                                      29.05 - В

Тематичне оцінювання 

ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ

Тест здаємо в сервісі classtime.com. 
Вводимо вказаний код та ОБОВ'ЯЗКОВО СВОЄ 
ПРІЗВИЩЕ, щоб надалі не виникло непорозумінь.




Якщо не маєте можливості здати тест на платформі - звертайтесь в приват, надішлю документом.





25.05 - Н                                                                                                                      27.05 - В

Повторення теми "Опрацювання мультимедійних даних"

Створити відеоматеріал на тему "Моє улюблене заняття". Підібрати музичне оформлення, написи та наліпки. 

Створений матеріал надіслати на вайбер







21.05 - Н                                                                                                                       22.05 - В

Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних та групових навчальних проектів.

Повторення теми "Опрацювання текстових даних"

Провести дослідження на тему: "Професія - фахівець у галузі інформаційних технологій"

Мета: скласти довідник професій, які можна набути в галузі інформаційних технологій, з'ясувати, які навички повинні опанувати представники цих професій.
Оформити у вигляді документа. Можна використовувати таблиці, діаграми, зображення.



Надіслати на поштову скриньку, вказавши клас, прізвище та ім'я.




18.05/ущ. - Н                                                                                                                15.05/20.05 - В

Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.
Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів.

1) Повторення розділу 1 "Кодування даних"
 Закодуйте за допомогою квадрата Полібія фразу-мотиватор: 




2) Визначте довжину двійкового коду наведеної фрази за умови, що дане повідомлення закодоване з використанням таблиці кодів символів Windows-1251. Вважати, що фраза записана в рядок.


Фразу, її кодування та визначення довжини двійкового коду пишемо у зошитах

Чекаю результати на вайбер 



14.05/ущ. - Н                                                                                                                13.05 - В

Розв'язування компетентісних задач


Відображення зображень із зовнішніх файлів 





07.05 - Н                                                                                                                08.05 - В           

Розв'язування компетентісних задач

Компонент Фігура для створення примітивів
        



04.05 - Н                                                                                                                 06.05 - В 

Розв'язування компетентісних задач

Виконати тестове завдання 




30.04 - Н                                                                                                                 29.04 - В 

Розв'язування компетентісних задач

Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування
Графічне відображення даних мовами програмування )

Опрацювати п. 6.8 - підручник "Інформатика" Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко та ін.

Опрацювати п. 27 - підручник "Інформатика" Н.М. Морзе

Перегляньте відео








27.04/ущ. - Н                                                                                                           22.04/24.04 - В 



Розв'язування компетентісних задач 

1) Повторення матеріалу по темі: "Цикл з передумовою"

Пройти тест в сервісі classtime.com 


2)


Блок-схеми малюємо, а обчислення пишемо у зошитах. 
Чекаю результати на вайбер







13.04/23.04 - Н                                                                                                              15.04/17.04 - В 

Цикл з передумовою. 
Практична робота №13. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

1) Повторення матеріалу по темі: "Цикл з лічильником"

Пройти тест в сервісі classtime.com 



Заходимо як Учень, вводимо код сесії. 

ОБОВ'ЯЗКОВО вказуємо СВОЄ ім'я та прізвище. 


2) 

Введене число та кінцевий результат повідомте вчителю на вайбер






06.04/09.04 - Н                                                                                                             08.04/10.04 - В 

Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.

Опрацювати п. 6.7 - підручник Й.Я. Ривкінд
Опрацювати п. 25 с.170- с.171 - підручник Н.В. Морзе

Переглянути презентацію: https://vsimpptx.com/urokinf/8klas/u58-l

та відеоматеріали:


Записати в зошит конспект: 










02.04 - Н                                                                                                                                   03.04 - В

Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин 


У сервісі classtime.com  пройдіть тести по попередніх темах:





Заходимо як Учень, вводимо код сесії. 

ОБОВ'ЯЗКОВО вказуємо СВОЄ ім'я та прізвище. 




12.03 - 01.04


Конспекти до вивченого матеріалу (запишіть у робочі зошити  згідно тем)



Увага! Документ можна відкрити в новому вікні, щоб було краще видно його зміст                                                                                




30.03 – Н                                                                                                                           01.04 – В
4) Цикл з лічильником 
опрацювати п. 6.6 (підручник Й.Я. Ривкінд)                                                                               опрацювати п. 25  с.172-173 ( підручник Н.В. Морзе)







    19.03 – Н                                                                                                                             20.03 – В
    3) Перемикачі  (RadioButton)
    опрацювати п. 6.5 (підручник Й.Я. Ривкінд)                                                                               опрацювати п. 24  с.161-165 ( підручник Н.В. Морзе) 

    Перемикачі RadioButton та їх застосування




    16.03 – Н                                                                                                                                  18.03 – В  
    2) Поле з  розкривним списком (ComboBox)
    опрацювати п. 6.5 (підручник Й.Я. Ривкінд)                                                                               опрацювати п. 24  с.166-167 ( підручник Н.В. Морзе)

    Поле з розкривним списком - ComboBox







    12.03 – Н                                                                                                                              13.03 – В
    1) Прапорець  (CheckBox) 
    опрацювати п. 6.5 (підручник Й.Я. Ривкінд)                                                                               опрацювати п. 24  с.161-165 ( підручник Н.В. Морзе)


    Елемент Прапорець - CheckBox





    Алгоритми з розгалуженнями (для повторення)




    Намалювати в зошит та заповнити


    Повторити: п.6.1, 6.3, 6.4
    Опрацювати: п.6.5 - готуватися до тестових завдань

    Повторити: п.22
    Опрацювати: п.24 - готуватися до тестових завдань
















    Немає коментарів:

    Дописати коментар

    Google-Doodle

    Розважаємось з Google-Doodle ! З чим кожного дня має справу кожен учень та учениця: різні предмети, завдання...ах, як багато цікавої інформ...